12 Şubat 2017 Pazar

Ellerini Nefesiyle Isıtanların Merhabası

Merhaba, sevgi karışmış birkaç satır bırakacağım dünyama.  Birkaç damla sevgi pırıldayacak, birkaç satır cümle cıkacak ağzımdan. Bende yazacağım.
Hep yazacağım, sevdaya şeker olmuş karışmış, karıştıkça kalbolmuş, kayboldukça tadını ne unutmuş ne de unutulmuş birkaç satır...
Merhaba "Sevmek" le başlayacağım her sabaha,
tanımadığım yüzlere "Merhaba"lar haykıracağım, bağırıp içten "Merhaba"lar sıralayacağım... 
Merhaba, merhaba, merhaba.. size de merhaba. 
Tebessüm eksik olmaz yüzümde, parayla değil ya, neden kısayım tebessümlerimi! Ama onuda alacaklar, hissediyorum, izin vermem! Tebessümlerim benim...
Hey! Duyuyorsun biliyorum, eksik bir ifadem kaldıysa tamamla, geç kalmış değiliz ama başlangıcın varsa, sonun da var elbet. Yakalanmadan gel soluma. Sonum solunda saklı, sonum solundan farksız.
Merhaba, kendi adımı bile unuttum ama fısıltıların kulağımda. Nezaket satırlarından uzak kalsamda bugün, yinede nazikliğim üstümde. Bir zehir içtim baldan tatlı, bir sevda geçti, bir serden geçtimde uslanmadım, bir sen kaldın içimde dün, bugün öğrendimde yüzmeyi derinlerime daldım.
Herzamanki gibiydi gündüzlerim. Ellerimi nefesimle ısıttımda ısıttım yüzümü. Merhabalarıma bir satır daha ekledim her geçen gün, kızdığım huylarımı çıkardım üzerimden.
Merhaba, merhaba dünya, merhaba güzel sevenler, merhaba sevdanın adını kirletmeyenler, size de merhaba...
En sevdiğin kitap, en sevdiğin şarkı, en sevdiğin kiyafetin, kalemin, en sevdiğin resim, en sevdiğin kelimeler,  en sevdiğin ne varsa, aldığın nefes, uğruna adadığın ne varsa biriktir sevdana, ona sakla, onu sakla en derininde, ne farkeder Siyah ya da Beyaz, temizse hislerin, sevdana yeter.  
Merhaba derinden sevenler, tüm merhabalar en samimi sevenlere, sizlerede merhaba...
Vuslat aştı vaktini, merhaba Siyah, merhaba...
Vesselam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder